W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Perły Rynku FMCG 2014

Czy wiesz że...

Roczny zapas naszych produktów, zjadanych przez polskie maluszki, waży tyle, co 90 samolotów Airbus A380.

Perły Rynku FMCG 2014

W tegorocznej 8. edycji konkursu „Perły Rynku FMCG” wyróżniono produkty w 50 kategoriach. Najwyższe uznanie w kategorii „Żywność dla dzieci” otrzymała linia produktów BoboVita „Pierwsza Łyżeczka”.

O wyniku plebiscytu decydują właściciele i pracownicy sklepów, którzy wskazują, które produkty zasługują na miano rynkowych „Pereł”. Celem przedsięwzięcia jest wyłonienie grupy nowości, które są atrakcyjne zarówno dla konsumentów, jak i detalistów. Podczas obecnej edycji, jak i w latach ubiegłych, głosy zliczył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, który sprawował także nadzór merytoryczny nad konkursem.

Nasze działania
Raport wpływu
Czytaj więcej Czytaj więcej
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja
Czytaj więcej Czytaj więcej