W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Hit Mamo to Ja 2014

Czy wiesz że...

Nazwa "NUTRICIA" powstała od łacińskiego słowa "nutrire" - żywić, karmić. Firma NUTRICIA powstała w 1901 roku w Holandii.

Hit Mamo to Ja 2014

Kaszka BoboVita laureatem konkursu Hit Mamo to Ja 2014.

Hit Mamo to Ja 2014 Kaszka mleczno-wielozbożowa BoboVita o smaku gruszkowo-sucharkowym bez dodatku cukru, po 6. miesiącu życia, zdobyła tytuł najlepszej kaszki w plebiscycie magazynu „Mamo to Ja”.

Kaszka mleczno-wielozbożowa BoboVita o smaku gruszkowo-sucharkowym bez dodatku cukru to odpowiedź na potrzeby mam, które chcą świadomie kontrolować ilość i rodzaj cukru w diecie swoich dzieci. Swój pyszny smak zawdzięcza owocom i naturalnie słodkiej laktozie z mleka. Została stworzona z myślą o maluchach rozpoczynających przygodę z pierwszymi posiłkami - mniej słodki smak wpływa na prawidłowy rozwój preferencji smakowych, a węglowodany złożone stanowią cenne źródło energii.

Hit Mamo to Ja to konkurs organizowany przez magazyn „Mamo to Ja”. Co roku, jury składające się z lekarzy, redaktorów magazynu, czytelników-rodziców oraz popularnych artystów, wybiera najlepsze produkty dziecięce.

Nasze działania
Raport wpływu
Czytaj więcej Czytaj więcej
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja
Czytaj więcej Czytaj więcej