W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
NUTRICIA z tytułem Dobroczyńcy Roku!

Czy wiesz że...

Roczny zapas naszych produktów, zjadanych przez polskie maluszki, waży tyle, co 90 samolotów Airbus A380.

NUTRICIA z tytułem Dobroczyńcy Roku!

Warszawa, 30 maja 2012 r. – NUTRICIA, lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce, zdobyła tytuł Dobroczyńcy Roku 2011. Firma została doceniona za stworzenie spójnej strategii społecznego zaangażowania, obejmującej działania na rzecz zdrowia i wszechstronnego rozwoju dzieci.

Misję NUTRICIA najlepiej oddaje hasło „Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość”. Firma szczególnie wspiera najmłodszych z terenów wiejskich, zwłaszcza w bardzo ważnym okresie, jakim są pierwsze trzy lata życia. Prestiżowy tytuł Dobroczyńcy Roku NUTRICIA zdobyła dzięki realizowaniu Programu „Od serca dla dziecka” i działalności wolontariatu pracowniczego „Wolontariusze HOPE” oraz Fundacji NUTRICIA.

Organizatorem konkursu „Dobroczyńca Roku” jest Stowarzyszenie Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. W 15. edycji firmy rywalizowały o szlachetny tytuł w czterech kategoriach – NUTRICIA zdobyła statuetkę w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”. To już kolejny sukces firmy w tym roku, bowiem w kwietniu zajęła pierwsze miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej.

„Od wielu lat konsekwentnie wdrażamy strategię społecznej odpowiedzialności naszej firmy. Dzień taki jak dziś napawa nas dumą, jest też źródłem ogromnej satysfakcji. Tytuł Dobroczyńcy Roku to dla nas zaszczyt, a jednocześnie wyzwanie. Stawiamy sobie coraz wyższe cele, aby realizować misję naszej organizacji, której głównym przesłaniem zawsze było, jest i będzie troska o właściwą dietę najmłodszych” – powiedział Jarosław Lepka, kierownik ds. odpowiedzialności społecznej w NUTRICIA Polska.

Program „Od serca dla dziecka”, realizowany wspólnie z Fundacją Rozwoju Dzieci im. J.A. Komeńskiego, wspiera profilaktykę zdrowotną, edukację żywieniową dzieci oraz rozpowszechnia edukację wczesnodziecięcą przez zabawę. W jego ramach realizowane są spotkania grup zabawowych rodzin z małymi dziećmi, szkolenia podnoszące kwalifikacje i kompetencje opiekunów w żłobkach i klubach dziecięcych; opracowano także standardy jakości opieki i edukacji małych dzieci.

Z kolei dzięki programowi „Wolontariusze HOPE” każdy pracownik firmy NUTRICIA może stworzyć i realizować projekt wolontariacki dla wybranej społeczności lokalnej. W liczne inicjatywy w ramach wolontariatu pracowniczego zaangażowało się dotychczas aż 400 osób zatrudnionych w NUTRICIA.

Nieprzerwanie od 1996 roku spójną strategię społecznego zaangażowania realizuje także Fundacja NUTRICIA, m.in. dzięki Programowi Grantów Badawczych. W 2011 roku Fundacja i Instytut Matki i Dziecka wzięły pod lupę dietę dzieci – raport z badania „Kompleksowa ocena sposobu żywienia dzieci w wieku 13-36 miesięcy w Polsce” zweryfikował wiedzę na temat stanu odżywiania najmłodszych, rozpoczynając ogólnopolską dyskusję na łamach mediów. Natomiast w maju br. opublikowano wyniki kolejnego badania pt. „Ocena sposobu żywienia i stanu odżywienia niemowląt w wieku 6 i 12 miesięcy w populacji polskiej”, przeprowadzonego we współpracy z Centrum Zdrowia Dziecka.

NUTRICIA to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita), w której są m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, herbatki ziołowe i owocowe, musy owocowe, ciasteczka Chrupaczki i Jogurciki Malucha.

Więcej informacji udzielają:

Beata Sawicka
Kierownik ds. odpowiedzialności społecznej i biura zarządu
Zakłady Produkcyjne NUTRICIA
Tel. (77) 402 22 30
Kom. 604 490 563
e-mail: beata.sawicka@danone.com

Jarosław Lepka
Kierownik ds. odpowiedzialności społecznej
NUTRICIA Polska
Tel. (22) 550 00 44
Kom. 607 699 788
e-mail: jaroslaw.lepka@danone.com

Krystyna Rappé-Niemirska
Biuro prasowe NUTRICIA
Alert Media Commmunications
Tel. (22) 546 11 00
Kom. 609 329 385
e-mail: nutricia@alertmedia.pl


Nasze działania
Raport wpływu
Czytaj więcej Czytaj więcej
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja
Czytaj więcej Czytaj więcej