W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Nowość od BoboVita - Jogurcik Malucha!

Czy wiesz że...

Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) mówią, że niemowlęta powinny być karmione wyłącznie piersią przez pierwszych 6 miesięcy życia.

Nowość od BoboVita - Jogurcik Malucha!

Pyszny smak owoców i ważny dla prawidłowego rozwoju wapń zamknięte w Jogurciku Malucha BoboVita.

Warszawa, 1 grudnia 2009 r. – BoboVita, w odpowiedzi na oczekiwania mam i ich pociech, wprowadza do swojego portfolio nową kategorię produktów – Jogurcik Malucha. Pasteryzowany jogurt to mały mleczny posiłek dla dzieci i niemowląt, który łączy w sobie zalety pysznego smaku i ważnych dla organizmu dziecka składników odżywczych.

Nowość od BoboVita - Jogurcik Malucha!
Jogurciki Malucha zostały przygotowane z myślą o dzieciach powyżej 6. miesiąca życia. Wyróżniają je:
  • delikatny, niezbyt słodki smak,
  • gładka konsystencja,
  • specjalnie skomponowany zestaw wartości odżywczych, w tym m.in. wapnia i witaminy B2.
 
Jeden kubeczek Jogurciku Malucha pokrywa aż 29 proc. dziennego zapotrzebowania dziecka na wapń, który jest niezbędny dla prawidłowego wzrostu i rozwoju kości i zębów. Natomiast witamina B2 pomaga uwolnić z pożywienia tak potrzebną rosnącemu i żywiołowemu dziecku energię.
 
Jogurcik Malucha BoboVita zawiera mniej cukru niż inne dostępne na rynku pasteryzowane jogurty przeznaczone dla dzieci i niemowląt. Dlatego właśnie mamy, serwując swoim pociechom Jogurciki Malucha BoboVita, mogą skuteczniej chronić je przed ryzykiem pojawienia się próchnicy ząbków i otyłości u swoich maluchów. 
 
Pyszne smaki Jogurcików Malucha zostały wybrane i zaakceptowane w badaniach konsumenckich, podczas których setki mam małych dzieci wskazywały najlepsze ich zdaniem propozycje. Jogurcik Malucha BoboVita będzie dostępny w trzech wybranych przez mamy smakach:
 
·         Jogurcik Malucha łagodny banan (po 6. miesiącu)
·         Jogurcik Malucha soczysta brzoskwinia (po 6. miesiącu)
·         Jogurcik Malucha pachnąca truskawka (po 9. miesiącu)
 
Jogurcik Malucha BoboVita to świetna propozycja na drugie śniadanie lub podwieczorek dziecka. Taka zdrowa przekąska stanowi urozmaicenie jego diety, a dodatkowo wprowadza go w świat nowych, owocowych smaków. Dzięki temu pierwszemu kontaktowi
ze smakowitym jogurcikiem dziecko będzie w przyszłości chętniej sięgać po produkty nabiałowe, ważne dla utrzymania zdrowia i energii.
 
„Każda mama wie, jak ważne jest wypracowanie zdrowych nawyków żywieniowych dziecka. Dlatego proponujemy Jogurcik Malucha jako pyszną i zdrową przekąskę, która dzięki wysokiej zawartości wapnia wspomaga rozwój kości malucha i jednocześnie pomaga mu zaprzyjaźnić się ze smakiem i konsystencją jogurtu, który w przyszłości ma szansę stać się dla niego pożywnym i zdrowym posiłkiem” – powiedziała Agnieszka Sztyk, młodszy kierownik produktu, NUTRICIA Polska.
 
Jogurcik Malucha BoboVita jest produktem bezglutenowym, został przygotowany bez sztucznych barwników i konserwantów. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji (proces pasteryzacji) może być bezpiecznie przechowywany poza lodówką. Dlatego też stale ma idealną temperaturę do podania dziecku, a plastikowe kubeczki sprawiają, że jest wygodny do zabrania na spacery i w podróże.
 
Na każdym opakowaniu jogurciku umieszczona jest ciekawostka „Czy wiesz, że…”, dotycząca rozwoju układu kostnego niemowląt i znaczenia wapnia w diecie dziecka. W ten sposób mama, podając maluchowi pożywną przekąskę, może przy okazji dowiedzieć się, dlaczego tego typu posiłek jest tak ważny dla rozwoju jej pociechy.
 
Wszystkie smaki Jogurciku Malucha BoboVita pojawiły się w sklepach w drugiej połowie listopada 2009 r. Przez pierwsze tygodnie sprzedaży są oferowane w promocji 3+1. Planowana cena detaliczna produktu to ok. 8,99 zł za cztery kubeczki (4x115g). O nowości producent będzie informować poprzez reklamę w prasie. Wprowadzenie Jogurciku Malucha BoboVita będzie również wspierane kampanią internetową, kierującą do strony www.bobovita.com.pl. Media zakupił dom mediowy MEDIACOM. Za zakup mediów internetowych odpowiada dom mediowy ACR S.A. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Warsaw. Działania PR prowadzi ALERT MEDIA Communications.
 
Więcej informacji o Jogurciku Malucha BoboVita i innych produktach marki BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.com.pl.
 
NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon) po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita), w której są m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, herbatki ziołowe i owocowe, musy owocowe BoboVita Frutapura i ciasteczka Chrupaczki.
 
Więcej informacji udzielają:
 
Aleksandra Pac 
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA
tel. (22) 546 11 11,
tel. kom: 0-601 501 914
 
Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 00 000
tel. kom: 0-604 490 483

Nasze działania
Raport wpływu
Czytaj więcej Czytaj więcej
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja
Czytaj więcej Czytaj więcej