W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Idea raportu

Czy wiesz że...

Co roku zajadając nasze dania tysiące polskich maluszków zdrowo rośnie i wyrasta z okresu niemowlęcego.

Idea raportu

Poznanie opinii interesariuszy

Przygotowania do wydania raportu rozpoczęliśmy w październiku 2013 roku. Naszym pierwszym krokiem było zainicjowanie dialogu z interesariuszami na temat oczekiwań związanych z raportowaniem NUTRICIA. Grupę respondentów stanowili konsumenci, klienci, lekarze i naukowcy, przedstawiciele społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych oraz dostawców. W procesie tego dialogu wykorzystaliśmy szereg narzędzi wypracowanych przez lata działalności, m.in. ankiety, wywiady etnograficzne, spotkania indywidualne oraz kontakt przez serwis konsumencki. W ten sposób udało nam się uzyskać 160 opinii, które w znaczący sposób wpłynęły na ostateczny kształt raportu.

Nowy pomysł na raportowanie społeczne

Ponieważ nasi interesariusze deklarowali, że zależy im przede wszystkim na otrzymywaniu krótkich informacji podanych w przystępnej formie, postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. W ten sposób narodził się pomysł cyklu 6 miniraportów, które finalnie stworzą pełny Raport Odpowiedzialności Społecznej NUTRICIA. Idea „raportu w odcinkach” to nowość na polskim rynku. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie pozwoli nam w pełni odpowiedzieć na oczekiwania naszych interesariuszy. Zaczynamy od podstaw, czyli od przybliżenia wpływu firmy NUTRICIA na otoczenie. W kolejnych publikacjach zajmiemy się tematami zaangażowania na rzecz zdrowego żywienia oraz lepszej jakości życia przez żywienie. Następnie opowiemy o naszej odpowiedzialności za produkt, relacjach pracowniczych, wpływie na środowisko naturalne oraz zaangażowaniu na rzecz społeczności lokalnych.

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja